Ruta Misterios de Mar (P.R. AS196)


Cuando alguien imagina disfrutar de la cercanía del mar, al pie de acantilados, prados y playas, seguro que piensa en este sendero de Colunga. Es un recorrido muy cómodo, sin desnivel apreciable. De corta longitud y gran belleza. Presente el mar en toda ella, ésta ruta nos muestra la grandeza del Cantábrico.

Recorrido: Huerres - La Isla
Dificultad: Baja

Recomendaciones de amada Carlota: Apenas hay sombra en el sendero. Sería preferible elegir un día donde el sol o el calor no fueran demasiado fuertes. De ser así, llevar la cabeza cubierta y agua abundante. Nosotros preferimos hacer la ruta en el sentido inverso al recomendado en la ficha (La Isla - Huerres). Hay un tramo de enganche de prados ganaderos desde Huerres hasta tocar la costa que tiene interés relativo.

Ficha Oficial: Ruta Misterios de Mar (P.R. AS196)
Huerres - La Isla
Colunga

Descripción: La mar va ser la eterna compañera del vuestru paséu pela “Ruta de los Misterios de la Mar. El camín emprincipia en llugar colungués de Güerres, onde’l panel d’entamu de la ruta, fincáu na redolada la plaza’l pueblu va bozavos un poco les característiques del percorríu. Depués de caminar más o menos 100m. peles cases del pueblu pa contra la salida, dase con un ramal a la manzorga que vos lleva por 500m. per una pista pa la costa. Vais alcontrar un indicador que marca'l cambiu de senderu pa garrar el camín más montés, que pasa pegáu a la mar aprosimao dos kilómetros, nos que vais acolumbrar el grandor de l’océanu y l’imponente Puertu Sueve colos más de 1000 m. d’altor a unos pocos kilómetros d’onde tais. Dependiendo del horariu qu’escoyáis pa facer la ruta, tenéis la posibilidá de ver, de la que van pa la mar, dalgún de los barcos del cercanu puertu de Llastres que vos apaecerá hacia la metada del percorríu. Si nun hai priesa por llegar, aconseyamos que paréis un minutu a descansar nos bancos que tán puestos per tola ruta y aprovechéis pa otiar les foles y miréis a ver si sois a descubrir daqué tolina o otres especies de cetáceos que dacuando remanecen per estos llugares. A lo meyor, con un poco de suerte tamién esiste la posibilidá de ver a dalgún de los calamares xigantes “Kraken”que delles veces se toparen varaos nesta zona de la costa del Xurásicu Asturianu. Namás qu’unos pocos metros vos separten del final de la ruta, siendo’l principal puntu de referencia pa decatase d’ello la roca de la playa del pueblu de La Isla. Esti llugar ye un sitiu perfectu pa descansar de la fatiga del camín, dándose un bañu reparador, o pasiando tranquilamente pela arena d’una de les playes más guapes d’Asturies.